Stránky

25 února 2015

11-ka jako dobré číslo

11 faktů o mé osobě. Dlouho se tu nic takového již neobjeví, protože upřednostňuji čtení mezi řádky. Ale lidé by se měli překonávat. Občas. A jen trochu.


  • To co dělám každým dnem, mě naplňuje. Ač to tak mnohdy nevypadá.
  • Číslice mého věku jsou dosti variabilní. Skáčou nahoru i dolů, jak se jim zachce.
  • Zbožňuju všechny odstíny zelené barvy, uklidňují mě.
  • Hodinky mi připomínají, že řád stále existuje, musí. A tak mé zápěstí bez hodinek je nepředstavitelné.
  • Jsem minimalista. Až na knihy.

  • Očekávám dokonalost.
  • Tvrdohlavost, paličatost, zarputilost,… Toť mé druhé já.
  • Nejím maso, jsem vegetarián se sklony k veganství. Miluju zvířata, nezabiju ani komára. (Tyhle fakta patří k sobě, nehodlám je rozdělovat.)
  • Nemám ráda faleš, umělost, fantasy. (Ano, opět více věcí, ale spojují se. Existují pouze v naší mysli a obelhávají svět kolem.)
  • Ale sny jsou jiná kategorie. Sny jsou mou potravou.
  • Když si druhý přečte pár faktů a myslí si, že mě zná. Naopak. Zamotám mu hlavu, vylíhne se mu spousta dalších otázek a je tam, kde byl. A to mě baví. Jen pevné, dlouholeté, opravdové přátelství zná mnohem víc. Zná důvody, nikoliv pouze fakta.

Žádné komentáře:

Okomentovat